El passat 7 de juny vam celebrar la festa final de la temporada al Pavelló Nord, una jornada molt especial que enguany va tenir com a temàtica “La volta al món”. Va ser un esdeveniment ple d’energia on la part esportiva de l’entitat va oferir diferents exhibicions
representant països d’arreu del món a través del moviment i la dansa.
Vam poder gaudir d’un viatge simbòlic per diferents cultures amb les següents actuacions: Sumba (Colòmbia), a càrrec del monitor Federico; En Forma (Amsterdam), amb el monitor Silvio; Karate (Japó), amb el monitor Jordi; Go Dance grupal (l’Havana), amb els monitors Daniel i Pablo; Rítmica de l’Escola Torreguitart (Rio de Janeiro), amb la monitora Paula; Gimnàstica de jubilades (Hawaii), dirigida pel monitor Silvio; Rítmica (Mèxic), amb la monitora Paula; Go Dance de l’Institut Joan Oliver; Salsa i bachata (República Dominicana), amb el monitor Killian; En Forma (Las Vegas), amb el monitor Silvio; Rítmica mitjanes (París), amb la monitora Paula; Rítmica (Sevilla), també amb Paula; i Go Dance grans (Jamaica), amb el monitor Daniel.
La festa també va comptar amb actuacions especials de flamenc i ball contemporani, que van aportar encara més varietat a la jornada. A més, es van realitzar diferents sortejos, entre els quals es va rifar un pernil i també quotes d’activitat, generant molta expectació entre les persones assistents.
La festa es va obrir amb una actuació molt especial de la part socioeducativa de l’entitat, on els infants del Centre Cultural van cantar i ballar la cançó original creada per celebrar els 35 anys de l’entitat. Aquesta obertura va estar guiada per les treballadores socioeducatives
Merche, Paula, Laia i Inma, que van acompanyar els infants en un moment ple d’emoció.
Va ser una jornada per recordar, que va posar en valor el treball en equip i la importància de compartir experiències a través de l’esport, la cultura i l’art. Una autèntica volta al món sense sortir del pavelló, plena de somriures, esforç i il·lusió compartida.
Volem agrair a tots els socis i sòcies participants la seva implicació i col·laboració per fer possible aquest dia.


