Ens acomiadem fins al setembre de l’activitat Créixer en moviment!!! Psicomotricitat adreçada a infants amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE). La darrera sessió, va ser molt especial, compartida amb totes les famílies, que van poder participar en totes les activitats i veure la feina que els infants realitzen al llarg d’aquest mesos.
L’extraescolar de psicomotricitat és una experiència enriquidora, per poder acompanyar cada infant en el seu procés de creixement. A través del joc, el moviment i diferents propostes adaptades a les necessitats de cadascú, hem treballat aspectes tan importants com la coordinació, l’equilibri, la grafia, el coneixement del nostre propi cos, la comunicació, l’autonomia i les habilitats socials.
Cada sessió es converteix en un espai segur, on els infants poden expressar-se, descobrir les seves capacitats i gaudir compartint experiències amb els companys i companyes. Veure la seva evolució, els seus petits grans assoliments i la implicació de les famílies es sense dubte la millor recompensa.
Des de l’Associació Esportiva Can Deu volem agrair la confiança de les famílies, l’esforç dels infants, i el suport del Departament d’Acció social de l’Ajuntament de Sabadell que han fet possible aquest petit projecte. Esperem poder continuar vivint nous moments i seguir creixent plegats en les properes sessions de psicomotricitat NESE.


