L’estiu ja és a tocar i al nostre casal estem ultimant tots els preparatius perquè els joves visquin unes setmanes plenes d’aventures, amistats, descobriments i moments inoblidables.
L’equip de monitors i monitores ja ho tenim tot gairebé a punt: jocs, tallers, gimcanes, activitats d’aigua, excursions, sorpreses i moltes ganes de compartir aquesta experiència amb tots vosaltres.
Volem que vingueu amb energia, il·lusió i ganes de participar, de conèixer nous amics i amigues, d’aprendre coses noves i, sobretot, de passar-ho d’allò més bé. Cada dia serà una nova oportunitat per riure, jugar, crear i viure experiències úniques.
Recordeu portar el vostre millor somriure, moltes ganes de divertir-vos i d’omplir aquest estiu de records que us acompanyaran durant molt de temps.
Estem desitjant començar aquesta aventura al vostre costat!
Ens veiem ben aviat al casal!
L’equip del Casal d’estiu


